Thursday, March 5, 2009

We Are ThE cHamPioN....






Salam Sejahtera saya ucapkan dan jam pada waktu ini tepat menunjukkan 09:05 pagi bertarikh 06 March 2009..

Di pagi yang cerah, dimana kala saya berpakaian kasual, smart ini, di sini Ingin saya menceritakan apa aktiviti dan perkembangan yang telah berlaku dan terjadi di kalangan Budak-budak OLE di muka bumi ini.

Hari ini dalam Sejarah - Bertarikh 28 Februari 2009 bertempat di UiTM Merbok Kedah. Pasukan UniKL telah mencipta dan melakar sejarah sendiri dimana telah dinobatkan sebagai Johan dalam pertandingan Frisbee Jemputan UiTM Kedah 2009. Pasukan yang bari ditubuhkan ini disertai GENG Kulim dan JBS Ipoh dan Bebudak UniKL telah berjaya menaikan dan mengharumkan nama UniKL di mata dunia. Di pertandingan akhir telah menyaksikan UniKL berjaya menumpaskan UiTM Arau Perlis. Dengan jaringan 4-3.
Untuk makluman tiada gol sendiri yang telah dijaringkan.

Oleh kerana masa mencemburui saya..
Untuk itu saya ingin ucapkan tahniah dan terima kasih tak terhingga kepada semua kerana membantu secara langsung mahupun tidak secara langsung juga secara tak sengaja melibatkan diri dalam menjuarai pertandingan ini.

Jam sekarang telah menunjukkan 09:20 pagi bertarikh 06 March 2009..
Apa-apa pun...
Apa yang Penting..!! KeRjaSaMA!!!

Yang Benar,
Jayrell Linkern

3 comments:

NuR said...

congratz la yerrr....msti unikl sgt bbangga da staff mcm kamoooo.heeee...n uitm musti sgt sedey..huhu

Apize said...

Bravo! Bravo!

Anonymous said...

UiTM...
Awas!!.
Tunggu kemunculan UniKL...
kihkikihkih...